У нашій школі – експеримент!

Вчимося по-новому. Тепер на уроках математики замість звичної перевірки домашнього завдання, викликів до дошки і повсякденного розв’язування прикладів і задач – на нас очікують цікаві ігрові, проблемні, творчі форми роботи.

Працюємо у командах, створюємо творчі лабораторії, отримуємо не просто знання, уміння та навички, а здобуваємо життєву компетентність, розвиваємо свій інтелект, реалізуємо творчі здібності.

Це все стало можливим завдяки Проективно-рефлексивній технології самоорганізації освітньої діяльності.

Пройшов перший навчальний тиждень. На вступних уроках ми провели самодіагностику готовності до вивчення програми з математики у 6 класі, оригінально і цікаво організували повторення матеріалу за попередні роки:

  • подивилися відеоролик-презентацію «Математика – океан пізнавально-творчих ресурсів»
  • створили колективну «Карту математичних скарбів»,
  • заповнили індивідуальні карти «Мій математичний океан»,
  • намалювали свій «Математичний зоряний корабель»,
  • грали у гру «Математичні зірки»,
  • складали «Математичні сузір’я».

Попереду – огляд повного курсу математики на навчальний рік. Будемо визначатися: про що ми дізнаємося, чому навчимося, як зможемо скористатися набутими знаннями і вміннями у подальшому навчанні та у реальному житті.

А ще будемо вчитися складати колективний та індивідуальний план вивчення змістового розділу, розробляти пізнавально-творчі проекти, аналізувати власні успіхи і невдачі.

І, що для нас дуже важливо, – дізнаємося, як буде по-новому проводитись оцінювання нашої роботи, адже тепер ми самі будемо обирати, на якому рівні бажаємо опанувати навчальний матеріал з кожної теми.