Архіви категорій: Кабінет психолога

Психологічна підтримка учнів та вчителів

Анкета для учнів 5-9 класів Запобігання булінгу в шкільному середовищі

Булінг… Жорстока та насильницька поведінка дітей і підлітків потребує уваги не тільки педагогів і батьків учнів, а й усього українського суспільства.

Проблема булінгу – багатовекторна, в її основі лежить багато причин: сприйняття більшістю цією проблеми, як норми поведінки, невміння контролювати і конструктивно вивільняти агресію, звична соціальна роль, несформовані навички конфліктної взаємодії, подвійні стандарти у спілкуванні з дорослими, попередній травматичний досвід невміння вибудовувати кордони.

Пропонуємо вам взяти участь анкетуванні «Запобігання булінгу в шкільному середовищі»

Булінг в школі. Куди звертатись, якщо дитину цькують?


Останнім часом тема насильства доволі популярна в нашому суспільстві. Популярна вона тому, що з насильством ми або безпосередньо, або опосередковано стикаємося досить часто. У будь –якому разі чуємо ми про насильство постійно. Однак складною ця тема є через не зовсім правильне розуміння людьми причин, цілей і сенсу будь–якого насильства. З одного боку, більшість з нас ставиться до насильства негативно, а з другого – багато людей його вчиняють, або хотіли б вчинити для розв’язання своїх проблем. На жаль, у цьому світі сила багато в чому є вирішальною, а сила у нас найчастіше асоціюється саме з насильством, тобто з найбільш виразною формою її прояву.
Читати далі

День безпечного інтернету – поради психолога

Про наслідки компенсації комунікативного дефіциту школярів в умовах сьогодення.

Здавалося б, діти під час дистанційного навчання, канікул та в період
карантинних обмежень, повинні відчувати нестачу спілкування. Тим паче її
мали б відчувати школярі підліткового віку, оскільки їхня провідна
діяльність – це спілкування з ровесниками. Проте сучасні діти в більшості
не відчувають такого дефіциту, оскільки компенсують його за допомогою
мережі «Інтернет». Читати далі

10 грудня Міжнародний день захисту прав людини

Попри таку, здавалося б, значну увагу правам людини і поціновування їх, ми, на жаль, щодня стикаємося з випадками свідомого чи неусвідомленого порушення прав людини і прав дитини, зокрема.
Наші повсякденні вчинки часто мають правову оцінку. Щоб уміло і правильно користуватися своїми правами та добре виконувати свої обов’язки, не порушуючи прав і законних інтересів інших, треба знати закони. Тож наше завдання сьогодні – ще раз нагадати наші з вами права й обов’язки
Права людини починаються з прав дитини. Люди люблять і любили своїх дітей завжди. Однак захищати дітей на міжнародному рівні почали лише на початку XX століття.
Було прийнято цілий ряд важливих міжнародних актів, що дали початок міжнародному руху за права дитини. Та центральне місце займає «Конвенція ООН про права дитини», прийнята саме 20 листопада 1989 року.
Конвенція ООН про права дитини – це угода між країнами. В ній записано, як уряд кожної країни має дбати про дітей. Цей особливий документ було ратифіковано 191 країною світу.
Згідно з Конвенцією, права дитини діляться на 5 груп:
• Цивільні права (право на ім’я, національність, життя, принцип недискримінації, право на особисте життя);
• Політичні права (свобода слова, свобода самовираження);
• Економічні права (право на захист від експлуатації);
• Соціальні права (право на освіту, охорону здоров’я, соціальне забезпечення);
• Культурні права (право на відпочинок та дозвілля).
Варто пам’ятати: якщо людина має права, то вона повинна мати і обов’язки. Якщо немає обов’язку – немає права. Права кожної людини закінчуються там, де починаються права іншої. Кожна людина повинна поважати права іншої людини.
Тож сьогодні, у Міжнародний день прав людини, у нас є привід нагадати, що своїми правами не слід поступатися за жодних обставин – за них можна і треба боротися.